Zseniális Nap

Délelőtt a Tikkadt Szöcskénél voltam. Szeretek náluk lenni. Egyrészt mindig értékes időt töltünk együtt. Mindig van miről beszélgetni. Mindig van valami közös terv.

Elköltöztek a Soroksári útról a Gilice térre. Régebben sokat jártam arra, amikor még az AutoBinck-nek dolgoztunk. Tartottunk ott egy nagyon jó tréning sorozatot a menedzsmentnek. Szerettem.

Azóta Zoli, aki akkor volt ott az első számú vezető, már más autós cégnek a kereskedelmi vezetője. Van egy dédelgetett projektem egy autós cégnek. Hónapok óta üldöztem, hogy beszéljünk róla. Erre délután rámír, hogy akkor pénteken ebédeljünk – együtt.

Közben Géza, aki a második lesz a Száv év vagány sorozatban, azt mondja, rám bízza, legyen, ahogy én szeretném. Voltak aggályai – és elengedte.

Nóra is jókedvű volt – bár csak kicsit kommunikáltunk.

Mennek a Hanna körök.

Zoli meg Balatonon van – kaptam képet.

zoli_balatonon.jpg