Mohácsi versenyzongora

Nem tudok másra gondolni. Beléptem és ezt láttam. moha01_1.jpg

Persze tudom, hogy Porfény, szóval rajzolt megint. Tényleg szépen bánik a szénnel.

moha14.jpg

Aztán mindenben a zongorát kerestem. Ahogy megcsillan a billentyűkön a fény.


moha04.jpg

moha05.jpg

moha12.jpg

moha07.jpg

Aztán volt megnyitó. Én is elengedtem a zongorát.

 moha16.jpg

Olyan érdekes érzés volt. Ismerem András motívumait, ismerem a kiállítóhelyet. Otthonos. Azt, hogy jó kiállítás lesz, azt tudtam. Hogy a bor is jó lesz, azt is – András ad erre.

 moha13.jpg

moha09.jpg

Vártam egy kis katarzist. Mindig ezek az elvárások – borzasztó. De csak a nyugodtság volt.

Ahogy egy versenyzongora – szépen, nyugodtan, méltóságteljesen fekete.

Aztán elindultam haza. Az utcán egy földszinti ablakból egy bús szerelmes szám szólt.

moha08.jpg

Aha, igen, olyan mintha András képein is ilyen szűrődne át – csak egy szál zongorán, lágyan, halkan – olyan valóságosan.