Andrej

Szembe jött velem Rubljov.

Persze nem maga a festő. Egy képe, az is reprodukcióban.

letoltes.jpg

Én nagyon szeretem. Van róla film is. Nem arról, hogy én hogy szeretem. Az elég unalmas lenne. De ha lesz vlog, majd megbeszélhetjük Nórával és Zolival.

Nóra biztos felkészülne, rengeteg kérdéssel. Remélem, odaadná előtte. Zolinak meg biztos lenne valami sommás véleménye.

A galériában, ahol festeni szoktunk, volt egy kiállítás, ahol Rubljov híres ikonját mintázta meg valaki. Már nem emlékszem ki. Majd megkérdem Kristófot.

Övé a galéria. Nem mellesleg nagy Aba-Novák szakértő. Mondjuk úgy könnyű, hogy az unokája. Amikor indult a galéria, az volt az ideája, hogy minden kiállításon lesz egy Aba-Novák kép, vagy grafika is. Sajnos, ez egy idő után elmaradt. Pedig igazán jó kezdeményezés volt. Szerintem kifejezetten izgalmassá tette a rendezést.

Szóval azt a kiállítást nagyon szerettem.

img_1512.JPG

 img_1537.jpgimg_1538.jpgimg_1539.jpgimg_1508.jpgimg_1509.jpgimg_1510.JPG