Álmodtam

Rémeset. Rendeltem krémeset, és rám esett.

Ez persze nem igaz, ez más álma. Állítják kokainoztak. Azért írt ilyeneket.

Szóval én mást álmodtam.

Mindenki lenyelt egy könyvet, és csak azt tudta mondani. Én meg drukkoltam, hogy nekem Ottlik jusson.

Most Szabikám, ha lenne köteted, akkor az is lehetne.

Gergő azt mondta – kiadóvezető volt, hát csak tudja – hogy mindent ki a netre. Ha lesz olvasottság, akkor az már tárgyalási alap egy kötethez. Még egy érdekeset mondott. Hogy jogvédelemre is a legjobb. Bizonyítható, hogy te már mikor megírtad.

Legyen akkor még egy Váradi Szabi – csak, hogy lássák, te már megírtad:

szó követ szót

egymásba lógnak kerülgetik egymást

pajkosan

hangtalan követi még

az állítmányt a két alany hogy egyszer majd

hangosan -

hogy tessék lássék itt vagyunk

leírva készen

magunkból font

kijelentő mondatunk