A lány a másodikról

Már láttam párszor. Egyszer napközben. Nem emlékszem az arcára.

A redőnye mindig le van engedve. Este kiszüremlik egy kis fény. Éjjel is. Egészen hajnalig.

Tudom, szoktam éjjel hazaérkezni, hajnalban is.

Gondolom, nappal alszik. Mint sokszor én is.

Kíváncsi vagyok, mit csinálhat.

Ügynök? De milyen? Mint Nóra?

Aztán lehet, egyszerűen csak éjjel dolgozik. Homeworking. Gondolom valami laptoppal. Amikor beköltözött, és láttam nappal, akkor éppen a kábelnetet intézte a szerelőkkel.

Lehet hackker. Bár azt nappal is lehet.

Minden esetre izgalmas.

Szeretem az izgalmas embereket.

Nádor Tibinek vannak nagyon szép képei függőfolyosókról. Van esti is – kiszüremlő fényekkel – ha jól emlékszem.

Bár a napfényeseket jobban szeretem.

Szeretem azt gondolni, hogy valami szuper titkos romantikus összeesküvést sző. De az is lehet, hogy ő Supergirl.

Majd meglepem valamikor. Mondjuk ragasztok az ajtójára egy Mars szeletet – mivel Krypton szelet nincs.

corridors_1.jpg