Ismerős érzések

Megfáztam.

Van, amikor kerülget, de nem lesz belőle semmi. Fázik a hátam. De idejében jutok egy kád forró vízhez.

De most már viszket az orrom alja.

Mindig így van.

Majd jön a prüszkölés.

Nóra ügyvéd – alapjáraton. Azt mondja válóperekkel fog foglalkozni. Ha hazajön. A csehek maradjanak együtt. Állítja, nem mozdítja meg érzelmileg. Látja a feleket, látja az igazakat. Próbál egy érzelmi stabilitást képviselni. Tudja mi lesz a megállapodás – előre, azt is milyen köröket futnak le addig a résztvevők. Értem miről beszél – biztos, hogy egy kíméletlen dögnek látszik ilyenkor. Ha válok, őt hívom.

Aztán beszélgettünk még a kapcsolatokról, hogy ott mennyire előre látod, hogy mit fog lépni a másik – már mennyire ismered.

Megosztottam szomorú tapasztalatom, hogy pár találkozás után kiderül, hogy mi lehet a kapcsolat kifutása. Annyira kiismerhetőek a reakciók, a csajok. Szóval előre fejben lejátszható. Olyan jöjjön, aki nem kiismerhető. Az izgi csaj. Vannak fizikai paramétereim is, amiből ez látszódhat.

Kérdezte is, most, hogy szabad vagyok, miért nem csajozok? Már előre szervezi az ügyfélkört.

img_4821.jpg