Másik kedvenc karácsonyi filmem a Holiday.

Sajna Jude Law-t nem annyira szeretem. A filmet nagyon.

Szóval az jutott eszembe, hogy amikor a Tikkadt Szöcskével kitaláltam a koktélokat – a Long Island helyett a Budapest Iced Tea – akkor a narancslikőr helyett kerestem valami magyar édes likőrt. Dave persze rögtön segített – használjak Hubertust. Én meg mentem, és megvettem az összes fajta Hubertust. Van az a szocializmusban gyártott, a kék címkés; meg van két új. Az egyik a Hubertus 33 – az nagyon jó lett.

Hamar kiderült, hogy a kék címkés, édeskés lesz, ami kell nekem. Ám ha már ott volt – próbálgattam.

Nagyon jó ital lett, el is neveztem TSZhub-nak. tikk.jpg

Old fashioned pohár – ez köznyelven a whiskys pohár,

pár lime szelet megtörve mudlerrel – ez az a fa, amit használnak erre,

jég,

4cl Hubertus33

és felönteni a Tikkadt Szöcskével.

 

Most, hogy Karácsony másodnapján, délután, leülünk egy picit – esetleg, érdemes kipróbálni. Jude Law máris jobb.