A céges bulik kódexe

Itt van Advent. Legjobban az Andrássy út kivilágítását szeretem.

img_4945.jpg

Tavaly volt két kedvenc figurám a fákon este alakokat kirajzoló fényfüzérekből. Egy zsiráf, meg egy boszorkány. A boszinak még volt is egy támadó mozdulata – mikor elbicajoztam mellette. Szerencsére, mire elkapott volna – alakot váltott.

Érdekes, mikor hazafele bicajoztam, nem láttam őket. Nem hiszem, hogy a hajnal tette.

Ellenben láttam nagyon sok vánszorgó csajt. Egész este a szép cipőben. Céges buli, biztos kis tánc is volt.

Árpa Attilát is láttam ilyen hölgyet kísérni. De ő egy úr! Meg nem is céges buli volt szerintem. Hiszen nyár volt.

Megkérdezte, leülhetnek-e egy kicsit. Kicsit átmasszírozta a hölgy lábát, majd levette saját cipőjét, kibujt a zoknijából. Természetesen meglepő látvány egy csinos csaj magas sarkúban, egy 44-es fekete zokniban. A szükség törvényt bont.

Tehát a kódex – ha, nem Árpa Attilával mész céges bulira, ne vegyél fel kényelmetlen cipőt.