Wichmann

Odafele olvasom, hogy találtak egy új prímszámot. Két éve találták az előzőt. Több, mint 23 millió karakter – leírni. Az nagyjából 6000 oldal lenne – egy Word dokumentumban, mondjuk 12 pontos betűvel.

Impozáns. Mielőtt bejelentették, hogy – igen, megvan – négyen ellenőrizték.

Én már a számot se tudom elképzelni, nem azt, hogy ellenőrzik. Hogy működhet ez? Te, Géza, biztos nem osztható héttel? Adjál már egy darab papírt, kiszámolom.

Mindegy, örüljünk.

Azért én nem tudtam annyira örülni neki, nem is ittam sört Zolival. Vodka szóda.

Egyetlen titka van, vinni kell citromot. Mert azt nem tart a Wichmann.

Na, én vittem.

Zoli kedvetlen. Mostanában. Tudom mi a baja. Nem találja a helyét. Szerencsére az a típus, aki mindig jól érzi magát mindenhol. Most lakásokat újítanak fel, barátaival. Azt mondja, esetleg majd tavasszal körülnéz újra a vendéglátásban. Kiderült, szaki – van mestervizsgája. Szobafestő-mázoló is.

Szóval megcsalta a vendéglátó. Ő meg bánatában fest, meg glettel. Sőt, most elmegy külföldre. Állítólag ott jobb glettelni.

Ha Prágába menne, ott találkozhatna Nórával.

Wichmann egyébként 37-szeres magyar bajnok, kilencszeres kenuvilágbajnok. Háromszoros Európa-bajnok. Ez legalább két prímszám.

img_5013a.jpg