Szuperhold megarántottsajttal.

Vasárnap lesz. Szuper. Szombaton még nem – ezt írják.

Szerintem szuper mindig.

Persze értem. Elliptikus pálya, meg legközelebb, meg telihold. Azt sose írják, hogy melyik jegyben telik ki a Hold. Most Ikrek Telihold lesz.

Most már köztudott, hogy a telehold hatással van ránk is. Több lehet a baleset is. A mentőszolgálatok készülnek a teliholdakra. Nekik mi lesz szuper benne? Sokat kell vonulniuk? Vagy egyáltalán nem?

Analógiásan a Hold a női nemet is jelenti. Lehet az lesz szuper, hogy a csajod főz vacsorát. Vagy elmész valahova, ahol a neked rendelt csajba botlasz. Ha neked rendelt, akkor miért nem lehet már szombaton?

Mi lesz, ha felhős lesz az ég? Meg hideg van. Nem vagyok meggyőzve, hogy tömegek nézik majd, ahogy felkel. Vicces, akkor látjuk a legnagyobbnak. Pedig, ha kinyújtott karral lemérjük, az ujjunkkal, és ugyanezt a mérést megtesszük, mikor a pályája csúcsán, már fent az ég közepén van, akkor kiderül, ugyanakkora. Érzéki csalódás.

Szóval attól szuper, hogy közel van. Nagyobbnak látszik – mert annyira közel lesz, hogy csak na.

Szeretem, ha közel van az almás pite. Szuper. Meg a rántott sajt. A karalábéfőzelék, bármely közel lehet, nem lesz szuper.veg04_01.jpg

Supermanon sem látszik mindig, hogy szuper. Néha csak Clark Kent. Attól még ő az! Szerintem elliptikus pályái is vannak.