8 dolog, amiért jó, hogy vannak barátaid

Ébredés után látom – havazik. Persze nem olyan sűrű, tömött; inkább szállingózik. Meg se marad.

Másik Zoli barátom, aki autós szakember – jutott eszembe. Ezen a héten még a Lada Hungary első számú vezetője. Jövő héten már igazgatósági tag. A havazásról.

Mi is a havazás, és miért bújik ki belőlünk rögtön a gyermek?

A hó víz. A víz pedig, az ősi analógiák szerint, az érzelmek megnyilvánulása. Az érzelmi nevelésünket pedig gyermekkorban kapjuk. Egyesek szerint az első hét évben – én nem vagyok ennyire szigorú. A víz elfolyik, a hónak van egy megfogható, konkrét állaga. Olyan koncentrált víz. Analógiásan koncentrált érzelem.

Naná, hogy gyúrok hógolyót.

Szóval kitaláltam egy játékot a Ladának. Havas-Ladás. Fb játék persze. Kíváncsi vagyok, mikor írják ki, meg hogyan.

Imádom, ami kijön a felnőttekből havazáskor.

 funny-art-on-car-in-snow-01.jpg

Szóval az első ok rögtön: segítenek megvalósítani az ötleteid.

Zoli egyébként nem az első ötletemben segített. Volt már egy másik Lada projektem, tinikkel. Élvezték.

 

Ébredéskor még megvolt a másik hét is.