A dharma Dubaiban

Nórának mondtam, hogy a Közel-keleti karmája lehetett volna Dubai dharma. Persze nem tetszett neki.

Erről meg eszembe jutott, hogy a 100 tagú mantrát milyen rég hallgattam. A youtube-on meg rögtön a 100 tagú cigányzenekar jött ki. Na, arról meg eszembe jutott Cseles úr - hogy megvan-e már a jogsija.

Végül nem találtam olyat, amit szívesen hallgattam volna. Mindegyik a hindi borzalmas szintis aláfestéssel volt. Úgyhogy a 100 szótag első 20 szótagját meghallgattam sokszor, legalább ötször - az száz.

Nóra meg azt mondja, hogy videón is kéne blogolni. Kár, hogy nem szeretem a vlog műfajt. Majd kitalálok valamit, mondjuk, mindig megvitatunk valamit Nórával és Zolival. Vagy ők ketten. Zoli azt mondja benne van. Majd lesz board meeting. Lesz tanítás.

Persze biztos másként képzelik a dharmát Dubaiban. Rá is kerestem – így:

elyudd.jpg