Előszoba

Eszternek kitaláltam a galériáját. Régi álma, hogy legyen. Azt írja, csak élőszóban hallgatja meg.

Rendszeresen küldöm neki is, amit festettem, szeretem, amiket reagál, fontos.

Ugye, ha telefonról ír, lehetne előszoba.

Pár éve még elkerekítettem a szemem ezektől. Kizökkentett. Most meg már élvezem, ezeket a furcsa váltásokat. Persze általában képekben gondolkodom. Vizuális természetű vagyok. És egyszer csak ott egy előszoba.

Egyébként elég értelmetlen szó. Mint a műszűcs. Ma már szerintem nincs is ilyen. Kihaltak. Mint az öngyújtótöltő. A nyugatról hozott egyszer használatos öngyújtóba fúrt egy lyukat, ragasztott bele egy szelepet, és újratöltötte.

Eszter üveges céget irányít. És nagyon klassz kültéri üvegeket készítenek.

 14463144_1262647773785334_504549499151345961_n.jpg 

És van pár képe tőlem. Párnásak. Meg az egyik legelső csajos.

 img_2988.jpg

Gyárthatnának valami furcsa üveget a Szöcskének is. Kíváncsi lennék, milyen lenne.

Egyszer elküldtem Dave-hez. Hogy nála rendeljen valamit. Dave ki fogja találni, mit igyon, és jó lesz. De persze Dave nem erőltette meg magát, egy Cosmopolitant készített. Eszter akkor költözött ki Budapestről.

Biztos van előszobája – sok üveggel.