Szuperhold még egyszer  

 

Sokat törtem a fejem, hogy a karalábéfőzeléket, amit nem szerettem, kiskoromban ettem utoljára. És akkor mindig fás volt. Azt tényleg nem szerettem.

Nem tudom milyen most egy menza.

Utóbbi időkben a legjobb helyekről Lalitól értesültem. A Szondi utcában a vietnámi – például.

Lali kiszállt a vendéglátásból. Elege lett a vendégekből.

Ez olyan lehet, mint amikor egy téma, egy motívum elfogy egy művészből.

A végén már ott tartott, hogy indít egy oldalt, mint a Tripadvisor. Csak vendégekről. Az lett volna a neve Best Guest. Erre az oldalra vendéglátósok írhattak volna – vendégekről. Kár, hogy nem indította el. Mókás lenne. Egy záróra után a napi vendégek sztorijai a legjobb kikapcsolódás.

Nekem 2011-es kiállításom után volt majdnem egy év, mikor nem tudtam festeni. Elfogytak a párnák belülről. A kiállítás végén Mohácsi beszélgetett velem a képekről. Ő javasolta, hogy mintázzam meg őket. Végül ez a mintázás hozott ki a nem festek állapotból. Kellenek néha mesteri szavak.

Zoli viszont el van tűnve. Lehet ő is kiszállt a vendéglátásból.

Viszont a Hold szuper volt – tényleg.

img_4927_3.jpg