Ki mi lesz, ha nagy lesz?

Én nem gondoltam, hogy festő leszek. Eszembe se jutott. Aztán volt Nádornak egy mondata.

Gyerekeim meg waldorfba járnak. Ott szöveges értékelések vannak. Leírják, mit csináltak az évben, milyen témákat érintettek, és ebben a gyermek, hogyan vett részt.

Ma például a középső fiamét olvastam. Ő marketinges szeretne lenni. 

Ehhez képest az értékelésből azt olvastam ki, hogy lehetne agysebész.

Milyen izgalmas.

Van egy kép magunkról bennünk. Van egy kép, amit mutatunk. És van egy kép, hogy miben teljesítünk remekül.

Kész szerencse, ha ez összevág. 

Milyen hülye kifejezés ez az összevág. Konyhai.

Összeesik - az meg inkább orvosi, vagy élettani.

Szóval említettem neki, hogy az értékelése szerint orvosi pályán is gondolkodhat. Még nem jutott eszébe.

Még szerencse, hogy vannak ilyen lelkiismeretes nevelőtársaim.