Színház

Nóra támogatja, hogy menjünk színházba Zolival. Érzelmileg. Gondolom.

Zoli azt jelezte, ő szívesen.

Most már csak meg kell találjuk a kellő darabokat.

Én a Katonát és az Örkényt szeretem nagyon.

Persze van más színházban is jó darab. A Radnótiban például.

Ha színházat választasz, akkor társulatot választasz.

Választhatunk színészt is. Nem tudom ki Zoli kedvenc színésze. Talán Bruce Willis. Akkor nehéz helyzetben leszünk – hacsak nem megyünk moziba. Lehet, nem is játszanak vele filmet most a mozikban.

Szóval jó lenne, ha magyar színészt választana. Vagy színésznőt.

Lehetne valami kortárs. Kevés szereplős. Azokat bírom. Végül is egy Shakespeare is jó. Ha jó.

Azt írják megtalálták kitől plagizált. Nekem mindegy.

Csak ne egyen cukorkát mellettem senki.

Nóra biztos mosolyog – elég konkrétan körülírtam mit is néznék meg.

lelegezz.jpg