Gasztropánik

Nekem például a facen sok gasztrós cucc jön fel. Persze, mert a koktélos-italos oldalakat is gasztrónak címkézi. Így látom, hogy mennyi gasztroblogger, oldal, társaság működik. Nagyon sok magyar is. És mindenki hihetetlenül gurmand. És olyan megkérdőjelezhetetlen értékítéleteket mondanak.

Nekem beszélhetnek. Én elvagyok a rántott sajttal. Arnold ma azt készített – személyzeti menü. Én bármikor, hidegen is.

Lehet, én vagyok igénytelen.

Még sose éreztem egy ilyen gasztropánikot keltő írás után, hogy na, oda mindenképpen, azonnal, vagy mihamarabb muszáj, eljussak.

Mondjuk ez így nem teljesen igaz. Azért volt két hely, amit tudtam, hogy a gyerekekkel meg fogok látogatni alkalomadtán.

Most, ha menni kell, akkor a Karaván. Ott van minden. 7-8 foodtrack. Lehet válogatni.

Befűzöm Arnit, csináljon smarnit.

 img_5028.jpg